JAK NAKUPOVAT

JAK NAKUPOVAT

1) Objednání 

  • objednání probíhá přes e-shop a jakmile je objednávka uhrazena začínám na ní pracovat

2) Platba

  • probíhá buď předem na účet, online rychlým převodem, kartou přes platební bránu anebo QR kódem

3) Doprava

  • zvolit si můžete z několika způsobů - Balíkovna, Zásilkovna, Česká pošta, DPD i PPL (více ZDE

4) Dodání

  • zboží, které je skladem odesíláme do 3 pracovních dnů od přijetí platby.
  • zboží u kterého je uvedeno vyrobíme do x dnů, je  vyrobeno až pro danou uhrazenou objednávku a tedy je potřeba na něho chvilku trpělivě vyčkat než ho pro vás vyrobím, zabalím a odešlu
  • termíny dodání jsou vždy uvedeny u zboží a potom následně i v rekapitulaci v košíku.
  • hromadné objednávky: pokud v jedné objednávce máte zboží, které je skladem i věci u kterých je vyrobíme do x dnů - počítejte prosím s tím, že celá objednávka bude odeslána až po jejím celkovém vyřízení. V případě, že chcete poslat zboží, které je skladem, co nejdříve, je nutné vytvořit samostatnou objednávku. 

5) Hodnocení obchodu

  • na e-shopu poskytujeme přístup k hodnocení zboží i celého nákupního procesu

  • autenticitu recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného nakupujícího.

6) Vrácení zboží

  • pokud chcete vrátit zboží prosím kontaktujte nás e-mailem info@kvetolistek.cz a dohodneme se na vrácení
  • do 14ti dnů můžete vrátit zboží bez udání důvodu (toto se nevztahuje na zboží vyrobené na zakázku (vývazky, dárkové balíčky atd.)

Víme, že se na zboží těšíte a proto se snažíme objednávky vyřizovat/vyrábět/balit/odesílat v co nejkratším možném čase, aby vám doma mohli dělat radost, co nejdříve.

Děkujeme za Vaši důvěru a podporu našeho e-shopu.

Jen díky Vám můžeme dělat to, co milujeme ❤️

Kačka & Honza z Květolístku